حداقل ۳۰ روز قبل از انتخاب واحد نیمسال آتی درخواست تمدید سنوات خود را که فرم تمدید سنوات تایپ و تکمیل شده نیز همراه آن هست در سامانه گلستان برای کارشناس گروه ارجاع دهید.
حداقل ۴۵ روز قبل از شروع انتخاب واحد ترم آتی درخواست تمدید سنوات خود را که فرم تمدید سنوات تایپ و تکمیل شده نیز همراه آن هست در سامانه گلستان برای کارشناس گروه ارجاع دهید.
حداقل ۴۵ روز قبل از شروع انتخاب واحد ترم آتی درخواست تمدید سنوات خود را که فرم تمدید سنوات تکمیل و تایپ شده و همچنین مجوز پژوهشی صادر شده توسط مدیر پژوهشی دانشگاه پیوست شده است در سامانه گلستان برای کارشناس گروه ارجاع دهید.
درصورت دارا بودن شرایط خاص (همراه مستندات)، حداقل ۳۰ روز قبل از انتخاب واحد نیمسال آتی درخواست تمدید سنوات خود را که فرم تمدید سنوات تایپ و تکمیل شده نیز همراه آن هست در سامانه گلستان برای کارشناس گروه ارجاع دهید.
درصورت دارا بودن شرایط خاص (همراه مستندات)، حداقل ۳۰ روز قبل از انتخاب واحد نیمسال آتی درخواست تمدید سنوات خود را که در آن تعداد واحد های باقیمانده برای فارغ التحصیلی و نیز ترم ارائه آن دروس مشخص شده است، در سامانه گلستان برای کارشناس گروه ارجاع دهید.
درصورت داشتن شرایط خاص (همراه مستندات) و همچنین باقیماندن حداکثر ۱۲ واحد درسی (بدون احتساب پایاننامه) برای فراغت از تحصیل، درخواست خود را از طریق سامانه گلستان ارسال نمایید.
درصورت داشتن شرایط خاص (همراه مستندات) درخواست خود را از طریق سامانه گلستان به کارشناس گروه ارجاع دهید.
تا ۷۲ ساعت پس از برگزاری جلسه امتحان مدارک پزشکی را تحویل پزشک معتمد دانشگاه اصفهان دهید و سپس از طریق پیشخوان سامانه گلستان درخواست خود را ارسال نمایید.
در سامانه گلستان در پیشخوان گواهی اشتغال به تحصیل درخواست خود را ارسال و ۲۴ ساعت کاری پس از رسیدن درخواست به اداره آموزش برای پرینت آن درخواست اقدام نمایید.
با مراجعه به سایت معاوت آموزشی دانشگاه اصفهان در قسمت آییننامهها، آییننامه مربوط به خود (بر اساس مقطع تحصیلی و سال ورود) را مطالعه نمایید.
بله
ابتدا به مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان مراجعه نموده و تشکیل پرونده دهید. درصورت تأیید مرکز مشاوره، درخواست خود را از طریق سامانه گلستان ارسال نمایید.
ابتدا به مرکز مشاوره دانشگاه اصفهان مراجعه نموده و تشکیل پرونده دهید. درصورت تأیید مرکز مشاوره، درخواست خود را از طریق سامانه گلستان ارسال نمایید.
گردش درخواست را در سامانه گلستان پیگیری نمایید و فارغ از تأیید یا عدم تأییدهایی که مشاهده میشود، متن رأی نهایی را مطالعه نمایید (تأیید یا عدم تأیید در پیشخوان سامانه گلستان به تنهایی فاقد ارزش میباشد).
زمان پاسخ به درخواست شما متناسب با نوع درخواست و مرجعی که باید رأی نهایی را صادر کند متفاوت است و این زمان بعد از وصول درخواست به اداره آموزش از ۲ هفته تا ۲ ماه متغیر میباشد.
به پیشخوان مراجعه کرده و همان نوع درخواست را انتخاب نمایید، در قسمت چپ و بالای صفحه وضعیت جستجو را از حالت جاری یا جدید به وضعیت همه موارد تغییر دهید. درخواست قابل مشاهده خواهد بود. گردش درخواست را مشاهده و آخرین نظرات را مطالعه نمایید.
پس از ثبت درخواست آن را ارجاع ندادهاید.
به طور معمول کمیسیون موارد خاص هر ۳ یا ۴ هفته یک بار تشکیل میگردد. تاریخ برگزاری کمیسیون موارد خاص توسط دبیر آن کمسیون مشخص میشود.
ابلاغ رای پس از امضای صورتجلسه توسط اعضا، انجام میشود. معمولاً امضای صورتجلسه ۳ تا ۵ روز کاری به طول میانجامد.
حدود اختیارات هر یک از این مراجع طبق آییننامهها مشخص است و بر اساس نوع درخواست، در مرجعی که اختیار صدور رای برای آن درخواست را دارد تصمیمگیری خواهد شد.